zondag 18 november 2012

Tattoo's



Ik moet bekennen, ik ben geen fan van tattoo's. Maar toch wil er zo graag later 1tje hebben. Natuurlijk niet zomaar iets, maar een tattoo met een betekenis! Dat vind ik zoveel mooier dan doodshoofden en hamburgers en al die shït. Ik vind dat een tattoo iets moois moet zijn, en een betekenis moet hebben. Het staat tenslotte voor eeuwig op je lichaam gegraveerd. En het is ook niet mooi om dat op je voorhoofd te hebben, of gewoon overal. Want wedden dat je later het niet meer mooi vind?! Anyway, ik wil er ondanks alles heel graag 1tje. Maar ik denk dat ik eerst heel goed zal nadenken over welke ik wil. Ik heb wel al een paar waar mijn voorkeur naartoe gaat...











Wat vinden jullie van tattoo's?

Liefs,Laura



1 opmerking:

  1. Ik vind sommige tatoo's er mooi uit zien, maar zal er zelf nooit een nemen!

    Leuk blog heb je trouwens!

    xoxox, Veerle13

    BeantwoordenVerwijderen