zaterdag 15 december 2012

Bloedbad Newton

Ik wou even mijn mening erover zeggen, als respect voor de slachtoffers en familie's ervan. Ook gaat mijn betuiging naar de overledenen, die een trauma hebben voor de rest van hun leven. Ik vind het gewoon schandalig dat dit gebeurd. 28 mensen dood in een basisschool in Newton, Amerika. Mensen doden,kidnappen,mishandelen,pesten kortom de wereld word steeds zieker met dag, mensen hebben geen respect meer. Het is verdwenen, als sneeuw voor de zon. Mensen worden elke dag vermoord, verkracht,mishandeld,gepest, kortom we leven in een verziekte wereld. 

Je mag niet meer alleen op straat zijn of je word al gekidnapt. De politie doet er pas iets aan als het te laat is. Gisteren weer 28 mensen dood waarvan 20 kinderen. Er zijn ouders die hun kinderen niet meer kunnen zien opgroeien, afstuderen, trouwen, kinderen hebben, kortom gelukkig zijn. De juiste mensen gaan dood, en de slechte blijven leven. Ik kan het echt niet geloven, ik huil. Ik huil echt zoveel, ik word zelf bang om naar school te gaan of op straat te zijn. Weten dat mensen vanbinnen die gedacht hebben.


Ik wou hier even mijn mening over zeggen zonder kwade bedoelingen, voel je niet aangetrokken of dergelijke. 


R.I.P. aan iedereen die is overleden! 


Liefs, Laura 

1 opmerking: