zondag 9 december 2012

TAG: Let's get VERY personal

Zoals jullie het al waarschijnlijk merkten, ik ben dol op tag's! Vandaag heb ik weer een tag gevonden op de blog van Linda en Sanne. Deze tag is eigenlijk vrij persoonlijk, dat maakt hem natuurlijk niet minder leuk! Integendeel, jullie weer wat meer van mij! (': Enjoy!



Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
I think so? 
Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Gisteren. 
Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Hmm, nee ik denk het niet. Maar als ik eraan denk wil ik wel graag een chocolade reep stelen uit de kast. :$ 
Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat zijn?               Ik denk dat de persoon die ik echt heel graag bij me wil, nog niet ben tegengekomen. Voorlopig wil wel heel graag mijn nichtje zien! Ik mis haar heel veel, wij wonen in 2 verschillende steden. Zij is misschien maar 3 jaar, maar ze betekent alles voor me! (': 
Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?                                                      Deze vraag is echt zo gemakkelijk! 10 kinderen, dat is zeker! Ik ben helemaal van kinderen, ik wil er later graag 6. Meer mag ook, natuurlijk!
Staat je bed tegen meer dan een muur aan?                                                                  Nope.
Waar denk je op dit moment aan?                                                                                          De examens...
Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ja, absoluut! Daarom zijn het ook natuurlijk mijn vrienden. Daar wij we voor, als ze hulp nodig hebben. Of raad of whatever, kunnen zij mij altijd een smsje sturen of bellen!
Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn vriendin. 
Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Hangt ervan af hoe nerveus ik ben. Soms bijt ik op m'n lippen, en vanbinnen op m'n wang. Of wiebel ik een beetje, en kijk ik de hele tijd naar de grond. 
Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Dat verschilt. Soms erger ik me er echt aan, soms wil ik ook zo graag hun nek omwringen. Maar soms vind ik mensen wel leuk, hangt meestal van de mensen zelf af en mijn humeur.
Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Echt begrijpen denk ik niet,nee. De meesten weten niet hoe het in mijn schoenen is, en hoe ik mij voel. Maar er zijn wel 2 vriendinnen die een beetje in de buurt komen.
Heb je op dit moment een reden om te lachen?                                                        Eigenlijk niet,nee.
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, en dat was echt zo lief!
Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Ja, defintly! 
Vertel jij je ouders alles?
Nee. Maar ik vertel ze de laatste tijd wel zoveel mogelijk.
Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Ik denk niet dat ik iets zou beginnen met iemand die rookt, en als hij stiekem zou roken. Dan zou ik het meteen uitmaken, niet om het feit dat hij rookt. Maar om het feit dat hij tegen me loog. 
Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?    
Helaas wel.
Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?                   
Nee.
Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik maak me vooral druk om het feit dat het verleden mijn toekomst een beetje zal 'verpesten'.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht
Op een gewone schooldag 10 uur. En zaterdag en zondag, is dat waarschijnlijk wel 11 à 12 uur.
Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik ben wel heel sociaal, en ik maak heel gemakkelijk vrienden. Maar diep vanbinnen heb ik altijd het gevoel dat ze me niet mogen, en dat ze maar alsof doen omdat ze mij zielig vinden. En helaas is dat ook gebeurd. 
Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Ja.
Wat heb je voor het laatst gedronken?
Appelsap.
Welk soort bed heb jij?
Een stapelbed, ik slaap boven.
Hou je van de regen of haat je het?
Ik haat het niet echt, maar ik ben er ook niet dol op. Een beetje tussen de twee.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Ja, ik houd het liever voor mijzelf. (; 
Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Optimist. (':
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Een vriendin.
Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik ga nooit naar de cinema, dus nu moet ik echt ff mijn brein laten doen denken. Hmm, ik denk Alice in Wonderland met een paar vrienden 2 jaar geleden. 
Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, ik denk dat iedereen dat heeft? 
Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, haha. Ik ben daar te braaf voor,haha.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ik heb nooit een relatie gehad.
Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Concert.
Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Ja, vooral qua uiterlijk. Zwarte/bruine haren is echt een bonuspunt! Blond vind ik in de meeste gevallen niet zo mooi. Qua karakter verschilt dat heel veel, ik merk echt altijd dat ik op de verkeerde persoon verliefd ben, niet op badboy's ofzoiets, maar gewoon op personen die mij haten.
Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Ja, ik maakte ooit een grapje met mijn bff. Ik zei haar op een hele serieuze toon dat het uit was (vriendschappelijk,natuurlijk), en ze geloofde me. Ze stond te huilen, en dat was echt niet mijn bedoeling! Ik wou gewoon zien of ze mij zou geloven of niet, en blijkbaar wel. We waren geen vriendinnen meer voor 3 maanden. :/ Gelukkig zijn we nu weer bff's! (':
Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, ik ben in 2 minuten klaar. 
Ben jij snel jaloers?
Op mijn vriendinnen niet, maar op de mensen die ik haat, goh zoveel! 
Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.
Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Ja, mijn familie.
Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Mijn crush.
Maakt de gedachte aan je ex je woedend?                                                                           Nee, heb nooit een ex gehad?
Wat doe je morgen?
Ik ga naar een bday party van een vriendin, en daarna ga ik leren voor de examens.
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Nee, alles behalve! 
Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Een heleboel zelfs. 
Heeft je ex je ooit bedrogen?
Zoals ik al eerder zei, ik heb nooit een vriendje gehad.
Houd je van suikerspinnen?
Ja, wie nu niet?! 
Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Een vriendin waarvan ik de naam niet ga citeren.
Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Nee.
Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
6,5. Het viel mee, ik heb goede punten gehad, maar ergens kon het echt wel beter. 
Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?            Ja, heb er 2. 
Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Ik was al lang in bed. 
Wat is je stemming op dit moment?
Moe, héél moe. 
Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn moeder.
Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja! :D
Met wie was je gisteravond?
Mijn moeder. 
Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Ja.
Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
Op zich maakt het niet zoveel uit, maar het is toch wel schattiger als het van een jongen is.
Heb je plannen voor dit weekend?
Ja, ik ga morgen naar een bday party, en zondag komt mijn broer. En ik mag ook niet vergeten dat ik moet leren voor mijn examens! :c 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten