zondag 13 januari 2013

Primark Spring 2013


Primark krijgt eindelijk weer nieuwe producten, althans in België. Ik weet niet hoe het precies zit in Nederland, maar hier in België worden er nieuwe kledingstukken toegevoegd die ik jullie vandaag zal laten zien. Veel kijkplezier! 



dress_polo_neck_stiletto_earrings

check_shirt_blazer_tartan_trousers

blouse_jumper_coat_skinny_jean_tote

bomber_jacket_pencil_skirt_clutch

jumper_polo_neck_coat_trousers_stilettos

blouse_pencil_skirt_earrings

cardigan_blouse_trousers_bag_wedge_boot

jumper_polo_neck_trousers_stiletto_clutch

blouse_skirt_ankle_boots_tote

coat_tights_platform_court

biker_jacket_polo_neck_jumper_trousers

snood_bobble_hat_polo_neck

pu_collar_blazer_jacquard_dress

jumper_pencil_skirt
Bron foto's; Primark.be

Ik vind niet alles even super, sommige dingen zou ik om eerlijk te zijn nooit dragen. Maar er staan wel leuke dingen tussen, zoals die neon sjaal en muts vind ik heel mooi. Maar de meeste dingen vallen mij eigenlijk tegen, de kleur en het patroon vind ik bij sommige kledingstukken heel raar. Maar ach, je houd er van of je houd er niet van. 

Deze kledingstukken liggen al in de winkel, of zullen binnenkort in de winkel liggen. 

Wat vinden jullie van deze aankomende producten? 

Liefs, Laura

1 opmerking:

  1. Oh dat tweede jurk is echt heel leuk! Ik ben benieuwd of ze ook in NL komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen