dinsdag 15 januari 2013

Q&A.

Tumblr_mecvx8npa61rvup6qo1_500_large
Een poosje geleden stelde ik jullie al voor om een Q&A te doen, jullie stuurden mij massaal vragen door. Op het artikel zelf, maar ook via mail. Het waren genoeg vragen om hierover een artikel te schrijven, en om op al jullie vragen te antwoorden. Ik had heel veel fun bij het antwoorden van deze vragen, en ik wil iedereen bedanken voor al de vragen! Dus bij deze, het antwoord op al jullie vragen! Enjoy! 


Q: Wat is op dit moment je favoriete liedje? 
A: Hmm, daar moet ik toch bij nadenken aangezien ik heel véél liedjes zo onwijs leuk vind. Maar als ik moest kiezen, dan zou ik gaan voor 'Daniel Powter - Bad Day'. Oud liedje, maar nog steeds zo, zo, zo, leuk! 

Tumblr_mb8249ovor1qe7mxjo1_500_large

Q: Hoe lang heb je je blog eigenlijk al? 
A: Ik heb mijn blog al sinds 1 oktober 2012. :-) 

Q: Hoe lang zit je gemiddeld aan een artikel? 
A: Ik denk zo gemiddeld een 3 kwartier tot één uur, het opzoek werk vraagt al veel aandacht. En dan komt het typen er nog bij kijken, en als ik de foto's zelf maak duurt het vaak nog langer. 

Q: Van waar haal je al dat inspiratie voor je artikels? 
A: Tag's haal ik altijd van andere blog's/youtuber's. En soms laat ik mij gewoon inspireren om wat anderen doen, of soms in de dag zegt iemand mij iets en dat kan dat meteen een belletje doen rinkelen. Dat is ook de reden dat ik altijd notitieboekjes bij me heb, zodat ik alle ideeën meteen kan op schrijven zonder het te vergeten. 

Q: Hoe maak je zo'n blog? 
A: Eigenlijk is dat best simpel, je kunt een blog beginnen met wordpress.com of blogspot.com, dat is aan jouw de keuze. Natuurlijk zijn er nog een heleboel anderen, maar die twéé vind ik (persoonlijk) de meest handigste en gemakkelijkste om mee te werken. 

B7f268866e4b4da7a3270577c54c98a2_7_large

Q: Heb jij nog andere broers en/of zussen? 
A: Technisch gezien, heb ben ik enig kind. Maar, ik heb wel nog één (oudere) broers, die ik natuurlijk als mijn echte broer beschouw. Hij is 28 jaar oud. 

Q: Neemt het véél moeite in beslag bij het hebben van een blog? 
A: Dat vind ik (voorlopig) eigenlijk nog meevallen, haha! Maar artikels schrijven kunnen soms wel een beetje lastig zijn. Maar ach, je hoort mij niet klagen! Ik vind dat school en mijn blog combineren op sommige momenten voor wat problemen kan zorgen. Maar, daarom schrijf ik altijd mijn artikels op voorhand. Zodat jullie véél leesplezier hebben, en ik geen problemen heb bij het combineren van school en dit (mijn blog, dus). 

Wat vonden jullie van deze Q&A? Moet ik dit meer doen of niet? 

Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten