donderdag 10 januari 2013

Review: Only You '445 Mystified'


Een tijdje geleden, kocht ik voor 9,95,- drie nagellakjes van het merk 'Only You'. Ondertussen heb ik die twéé anderen al een artikel over geschreven. Maar dat 3de lakje nog niet, dus vond ik het eens tijd om daar ook een review over te schrijven. En die zullen jullie in deze blogpost zien! Benieuwd? 



Het lakje heeft de naam 'Mystified' gekregen, en het nummer 445. Dit is het resultaat, met maar één laagje. Vooral de kleur sprak me aan. Het is een donkerblauwe kleur, met een donkergroene ondertoon. Dan het lakken zelf, wauw! Het heeft net zoals Catrice, een dik kwastje. Wat heel fijn lakt, ook dekt het ook super. Ik vind dat deze het beste lakt van alle drie de lakjes. Maar de andere lakjes zijn ook alles behalve mis! Ik vind het merk 'Only You' een heel fijn merk, en zal het vast en zeker meer kopen. Waarschijnlijk niet zonder korting aangezien het dan 4,95,- kost voor één lakje. En dat vind ik een beetje te veel voor een klein nagellakje. Maar 9,95,- voor drie lakjes vind ik een hele goede deal! 


Ik ben er zeker en vast tevreden mee, en zal ze zonder twijfelen véél dragen! 
Ik had nog nooit eerder iets over dit merk gehoord, of er mee in contact was geweest. Maar ik moet toegeven, ik vind het een uitstekend merk! 

Deze lakjes zijn enkel en alleen te koop bij Ici Paris XL! 
Voor 4,95,- per stuk.

Hebben jullie al een nagellakje van dit merk? 

Liefs, Laura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten