zondag 24 februari 2013

TAG: What's on my iPod?


Vandaag laat ik jullie de What's on my iPod tag zien! Een zeer leuke tag die al langer dan vandaag op het internet dwaalt. Het is niet zo'n saaie tag met enkele vragen, het is de bedoeling dat je al je apps toont die op je iPod staan. Veel kijkplezier! 


Dit is zeg maar het beeld wanneer je mijn iPod Touch aanzet. 

Op de eerste rij: Safari, Youtube, Twitter, Instagram. 

Ik ga binnenkort Twitter en Instagram aanmaken voor mijn blog. So be prepared! 

Op de tweede rij: Agenda, Kaarten, Weer, Passbook. 

Wat standaard dingen die ik eigenlijk nooit gebruik. 

Op de derde rij: Notities, Herinneringen, Klok, Instellingen. 

Notities gebruik nooit, maar herinneringen gebruik ik soms wel.

Op de vierde rij: Berichten, Facebook, Muziek, Mail. 

Ik stuur heel véél berichten naar vrienden en familie via iMessage. Ook op Facebook zit ik best véél. Muziek koop ik altijd via iTunes, en ben ik echt verslaafd aan. Mail gebruik ik niet zo zeer véél. Maar kan soms handig zijn.



Dit is dan de tweede pagina

Op de eerste rij: iTunes, App Store, Standaard Apss, Kiosk. 

iTunes gebruik ik zoals ik hierboven al zei niet zo vaak maar wel als ik muziek wil kopen. En App Store gebruik ik zowat elke dag, ik dowload echt veel app's. Ben er gewoon verslaafd aan, haha! De kiosk en de standaard app's gebruik ik vrijwel nooit.

Op de tweede rij: Skype, Zoek Vrienden, Zaklamp, Scan

Scan is om zeg maar van die speciale codebar's te ontcijferen die je op sommige producten ziet. Is niet bepaald handig. Zaklamp is een app waar je gewoon een lampje kan aanzetten, wel jammer dat het niet fel schijnt. 

Op de derde rij: AppGratis, Pagina's, Sleeping U

AppGratis is een app die je elke dag één à twee gratis app's voorstelt waar je eigenlijk normaal voor zou moeten betalen! Heel leuk! 

Pagina's is gewoon een app van Facebook waarmee ik mijn pagina's waar ik lid van ben en admin van ben gemakkelijk kan zien en bewerken etc.

Sleeping U is een zeer leuke app die je de hele nacht alles opneemt. En de volgende dag kan je het gewoon terug beluisteren, en luisteren of dat je iets zei in je slaap. Echt grappig en helemaal gratis.



Dit is dan de derde en laatste pagina! 


Games

Ik heb best veel spelletjes, ik verveel mij best snel en vaak dus een spelletje kan altijd van pas komen. Deze spelletjes zijn mijn favoriete spelletjes, diegene die ik dan ook meeste speel. 

Op de eerste rij: Temple Run, Temple Run 2, Sonic Jump, Doodle Sprint

Iedereen kent waarschijnlijk wel Temple Run 1 & 2! Dat leuke spel waar je moet springen, rennen, buigen en centjes verzamelen om zo krachten te kunnen kopen. 
Sonic Jump is een spel waar ik eerst helemaal weg van was, en vrijwel verslaafd aan was. 
Doodle Sprint vind ik iets minder, het is een spel waar je niet mag vallen, je loopt op 'gras'. En dan opeens komen er 'gaten' te staan dus dan moet je springen zodat je niet valt. 

Op de tweede rij: FruitNinjaFree, FNPIB Free, LogosQuiz, HangmanFree

FruitNinjafree is zoals de naam al zegt een spel waar je Fruit doormidden moet snijden. Best leuk maar na een tijdje begint het moeilijk te worden aangezien je dan meerdere stukken fruit doormidden moet snijden, dat geldt ook voor FNPIB Free je moet hetzelfde doen maar dan is het ietsje anders. Maar met hetzelfde principe.

Bij LogosQuiz krijg je verschillende bekende logos en moet je de naam ervan vinden, zeer leuk maar na een tijdje is het echt zo moeilijk dat je vast zit.

HangmanFree vind ik zelf een beetje dom, ik weet niet waarom ik het eigenlijk nog houd. Het is zoals galgje maar ik vind het echt saai. Zeker geen aanrader.

Op de derde rij: Subway Surf, BikeRaceTFG, StupidZombie, 100Doors2013

Ik ben echt verslaafd aan Subway Surf! Het is gewoon zo leuk! De bedoeling is dat je over treinen springt zonder te vallen of tegen een andere trein of ding te botsen. Ook moet je muntjes verzamelen.

BikeRaceTFG is een zeer leuk spel waar je een motor/fiets moet berijden en alle obstakels moet overwinnen om in het volgend leven te geraken.

StupidZombie heb ik gisteren nog maar ontdekt, en dit is mijn nieuwste verslaving. De bedoeling van het spel is dat je zombie's vermoord en zo verder gaat in levels. Het wordt steeds moeilijker.

100Doors2013 is een spel waar je 100 deuren hebt, en steeds naar de volgende deur moet geraken door te draaien, te schuiven, te drukken of voorwerpen te vinden. 


Angry Birds

Van Angry Birds heb ik drie spelletjes, iedereen kent waarschijnlijk dat leuke spel waar je vogeltjes moet schieten. Vroeger was ik er dol op, nu iets minder.



Music Games

Op de eerste rij: Glee, SongPop Free, Guitar2 Free, Spotify

Glee is een app waar je a capella kan zingen en daar dan effecten kan toevoegen. Zoals in een 'studio'.

Bij SongPop Free krijg je telkens het titel van een nummer. En jij moet raden welk nummer dat is. Ik vind het niet echt zó leuk.

Guitar2 Free is een app waar je tsja, guitar moet spelen. 

Spotify, iedereen kent het waarschijnlijk wel. Ik vind het zelf echt een heel toffe app. Alleen jammer dat je eerst een proefversie krijgt en als die eenmaal verlopen is en je wilt nog gebruik maken van Spotify. Wel, dan moet je betalen.

Op de tweede rij: Shazam, The Voice

Je hoort een liedje, maar je weet niet van wie het is en/of hoe het nummer heet. Zó bekend en zo irritant. Maar dankzij Shazam weet je meteen alle informatie je wilt weten. Deze app is mij echt al van pas gekomen en is zo handig! 

Dankzij The Voice kon je voor mensen op je iPad, iPod of iPhone 'omdraaien' en op de knop drukken. 


Photography

Op de eerste rij: HeartBooth, Justin, Bieber Me, PhotoMagic

Door HeartBooth kan je meerdere foto's in één foto zetten in een vorm van een hart. 

Door de app Justin kan je een heleboel foto's van hem downloaden. En dat geldt ook voor Bieber Me.

Met PhotoMagic kan je een heleboel leuke effecten toevoegen aan je foto's en is hetzelfde voor Pixlromatic (tweede rij). 

Op de tweede rij: PhotoCollage, Pixlromatic.

PhotoCollage is zoals de naam al zegt een app waarmee je foto collage's kan maken. Heel leuk! 


Liefs, Laura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten