vrijdag 9 november 2012

25 questions tag.



Ik besloot om eens een tag te doen. Een tag over mijzelf, aangezien jullie mij nog niet zo goed kennen. Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn om deze tag te doen! (:




1. Heb je huisdieren? 
Nee, haha. Ik heb geen huisdieren, ik zou wel graag een kat of een hond hebben. Maar ik woon samen met mijn moeder in een appartement, dus helaas is dat niet zo mogelijk.

2. Noem 3 dingen op die op dit moment het dichtst bij je in de buurt zijn. 
Mijn computer, mijn gsm, mijn mp3. 

3. Hoe is het weer nu? 
Het is nu eigenlijk best donker. (Ingeplande post.) 
Het is herfst,bijna winter. Dus dan worden de dagen helaas wat korter. 

4. Welke gsm heb je nu? 
Een zwarte Samsung Star. 

5. Hoe laat was je vanmorgen wakker?
7.10 uur. Haha, zo laat sta ik elke dag op voor school?

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? 
Gisterenavond.

7. Wat was de laatste film die je bekeek?
Rapunzel,haha. Vorige week, ik vind het echt een prachtige film! Zeker een aanrader!

8. Wat staat er in het laatste smsje dat je hebt gestuurd?
'Ah,omdat er staat dat je lat moest leren'. 

9.  Wat is je ringtone? 
Goh, goeie vraag. Ik heb echt geen idee, mijn gsm staat altijd op stil.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, maar nog niet zo veel. Een paar keer toen ik petite was, maar dat herinner ik mij niet. Ik ben al eens naar Marrokko, Turkije, Engeland geweest tot zover ik mij kan herinneren. 

11. Houd je van sushi?
Mmm,ja! Dat is gewoon zo lekker! 

12. In welke last berg jij jou beauty spullen?
Niet,haha. Ik heb gewoon niet echt beauty spullen. 

13. Welke stijltang heb je? 
Een simpele maar goede van Action. Ik stijl mijn haar toch bijna nooit, dus heb ik geen dure nodig.

14. Heb je broers/zussen?
Technisch gezien, niet. Maar ik heb wel 2 halfbroers, natuurlijk zie ik die als mijn broers. 

15. Heb je een eigen computer/laptop?
Mijn eigen, helaas (nog) niet. Ik deel de laptop met mijn moeder.

16. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
Ik word dan 13. (: 

17. Draag je een bril of lenzen?
Nee, gelukkig niet.

18. Verf je je haar?
Nee, heb ik nooit gedaan. En zal ik ook niet meteen doen.

19. Wat ben je van plan om vandaag nog te doen?
Het is nu al 18 uur (ingeplande post), dus eigenlijk niet veel. Douchen, dan slapen.

20. Wanneer heb jij voor het laatst gehuild. 
Geen idee eigenlijk.

21. Welke nummer luister je op dit moment?
Are you happy now van Megan and Liz.

22. Welke andere bloggers volg jij?
Teske. 

23. Wat is de kleur van je ogen?
Bruin-groen.

24. Wat is je favoriete drank?
Fanta, en water,haha.

25. Welke blogger maakt volgens jou de leukste filmpjes? 
Teske, ik ben echt een fan van haar. 

Hopelijk vonden jullie dit een leuke post, 
en laat me weten als ik dit meer moet doen of niet. (: 

Wat vonden jullie van deze post?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten