donderdag 8 november 2012

Muziekklassiekers.



Iedereen kent het wel 'muziekklassiekers'. Jemig, als ik dan naar al die liedjes moet luisteren dan roepen er herinneringen weer naar boven. Ik vind het echt altijd zo leuk om die liedjes nog eens te bekijken. Zo kan je zien dat dat liedje vroeger echt hip was, en nu zelfs nog steeds. Dat is echt zo grappig. Vandaag zal ik eigenlijk de belangrijkste -altans voor mij- aan jullie laten zien. (: 






Gosh, haha. Deze roept echt herinneringen bij mij op. Ik weet nog zo goed dat ik die altijd zong op 'Singstar' met mijn bff. Dat waren zalige tijden. Heerlijk om deze nog eens te horen. 



Deze video is echt al van een hele tijd geleden. Maar ik vind hem nochtans nog steeds super! Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik toen mijn 1ste Playstation kreeg ik er een Singstarpakket bij, en dit was het 1ste lied dat ik zong met m'n broer. (: 


Ik heb altijd de beat/het refrein gekend. Maar toen hoorde ik dit lied op de radio, en toen herkende ik het meteen. Ik wist alleen niet hoe het heette en van wie het was. Eindelijk heb ik gevonden,haha. Dit liedje geeft me echt ene lach als ik mij slecht voel. 



Zoals ik al gisteren deze video als 1 van mijn favorieten toonde. Klik hier als je de post van gisterengemist hebt. Anyway, dit is echt een klassieker. Kom op, Spice Girls! Wie kent deze beat niet?! 


Ik weet echt zo goed nog toen dat dit lied echt zo populair was. Iedereen praatte erover. Het is echt grappig om dit nog weer eens te horen. Roept echt zoveel herinneringen met mijn vriendinnen.


'Who run the world?' 'GIRLS' ! Haha, inderdaad ik heb het over het bekende lied van Beyoncé 'Run the world (girls)'. Zo'n leuke beat, ik weet nog dat ik hierop moest dansen voor school. Eigenlijk is dit lied niet zo oud, maar het is echt een klassieker. Al zeg ik het zelf...


Ziezo, dat waren ze zo een beetje. Hopelijk vonden dit jullie een post. Als je dit soort posts nog eens wilt zien, laat het dan in een reactie achter! 

Welke liedje is voor jou echt een klassieker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten