woensdag 7 november 2012

My favorite music.



1 van mijn grootste passie's : muziek luisteren. Ik kan mij echt geen leven voorstellen zonder muziek. Dat zou gewoonweg de hel voor mij zijn. Ik ben er constant mee bezig. Elke week zijn er waarschijnlijk nieuwe liedjes/artiesten. Dat is gewoon super voor iemand als mij, haha. Vandaag zal ik jullie mijn muzieksmaak laten zien. Hopelijk hebben jullie zowat de zelfde. (: 





Rihanna, 1 van de beroemdste artiesten. Ik denk dat jullie wel haar kennen. En ongetwijfeld dit liedje ook. Ik allesinds ook,  ik ben er echt verslaafd aan. Dit is echt 1 van de mooiste liedjes die ik persoonlijk het mooiste vind.




Ik moet eerlijk zijn, ik ben echt geen fan van 1D. In tegendeel zelfs. Maar dit liedje, wauw! Prachtig gewoon, zo veel emoties. Zo'n mooie tekst! Dit is echt het lievelingslied van 1D. 



Ik was al fan van Taylor's muziek, maar nu gewoon helemaal! Zeker op dit nieuwe liedje. Ik ben helemaal weg van haar nieuwe stijl & de nieuwe Taylor!



Little Mix, een groepje van 4 prachtige meiden, die de X-Factor vorig jaar hebben gewonnen als ik mij niet vergis. Ik vind hun stemmen echt zo mooi, en zeker als ze samen zingen. Het stemt gewoon op elkaar af, ook hun andere liedjes vind ik zeker de moeite waard om te bekijken. O.a. 'Wings'. Echt een fleurig liedje. 




P!nk, een vrouw die echt talent heeft. Dit is absoluut 1 van haar beste liedjes ooit! De manier waarop ze het overbengt,wauw! Dit liedje is dan misschien al wat ouder, maar is nog steeds zo mooi!


Dit is echt een klassieker. Spice Girls, wie kent ze nu niet? Ik vind dit liedje zo fleurig, en energiek. Echt zo'n leuke beat. Dit is 1tje die de meesten wel herkend. Oudere muziek echt zo leuk om weer te horen. 

Ziezo, dit waren een beetje mijn lievelingsliedjes. Hopelijk genoten jullie ervan.

Wat is jou lievelingsliedje aller tijden? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten