dinsdag 13 november 2012

Herfstoutfits



Zoals ik al eerder zei, ik houd van de herfst! Niet alleen voor het seizoen zelfs, maar ook voor de leuke outfits. Vandaag heb ik 4 outfits samengesteld 'herfstoutfits'. Dat doe ik best vaak elke maand om te weten wat ik nog mis in mijn kast. Dus ik hoop dat jullie een beetje op de zelfde hoogte zitten qua stijl! 




Deze vind ik heel tof, de beige broek maakt het helemaal af! En ik ben dol op 'moustaches'. Spikes vind ik ook helemaal geweldig!


Deze is wat iets chiquer, al kan die jurk met Vans en kousen ook in het dagelijkse leven. Maar toch zou ik deze outfit wat meer op een speciale gelegenheid dragen. Ik vind die pumps echt super!

Blazers zijn echt helemaal mijn ding! Ik vind deze outfit simpel, maar toch super. Met een leuke ketting of armband is het helemaal perfect! Ik vind beige echt zo'n leuke kleur voor in de herfst.


Dan de laatste, deze is heel simpel maar toch leuk om naar school te dragen. Een simpele zwarte bloes met een mooie groene jas maakt het helemaal af! De botten ook zijn super, al zou ik die misschien niet meteen dragen. 

Welke outfit is jullie lievelingsoutfit van deze 4?

Liefs, Laura



2 opmerkingen:

  1. Doe gewoon wat meer kleur in je blog dan word het vanzelf mooi

    Caitlynn van VP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! :D


    veel knuffels HenkDeBanaan

    BeantwoordenVerwijderen