maandag 12 november 2012

Week 1 - 10 facts about yourself


Vandaag is het de eerste 'Weekly challenge'. Dus normaal gezien zal er elke maandag een Weekly challenge online komen. Elke week is er een bijpassende thema waarover ik moet praten. Deze week moet ik 10 facts over mijzelf zeggen. Ik heb ene collage gemaakt met foto's waar ik dan telkens uitleg zal bij zal geven. Hopelijk gaan jullie dit leuke posts vinden!





- Ik denk niet dat de meesten het weten, maar ik ben dus tsja, een Belieber! 
- Ik ben echt constant bezig met muziek, het is echt 1 van mijn passie's.
- Ik houd ervan om herinneringen bij te houden. Zoals treinkaartjes, folders,... 
Ik houd echt alles bij!
- De laatste tijd ben is steeds meer bezig met fashion. 
- 24 mei is mijn verjaardag. 
- Ik ben dol op Engeland! Voor de knappe jongens, dat sëxy accent, en ook gewoon de stad. Ik hoop dat ik later daar zal wonen.
- Mijn ouders zijn sinds mijn 2e gescheiden. En sindsdien woon ik bij mijn moeder, mijn vader zie ik door persoonlijke redenen nooit meer. 
- Ik houd ervan om te bloggen, het maakt me gewoon blij!
- Ik heb een heleboel wensen, ik hoop dat ik die in mijn leven ooit zal kunnen waarmaken!
- Raar maar waar, ik houd ervan om naar school te gaan. Ik leer heel graag, en thuis blijven is gewoon niets voor mij. 


Ziezo, dit was de eerste 'Weekly challenge'. Hopelijk vinden jullie dit een leuke initiatief!

Wat vinden jullie hiervan?

Liefs, Laura



Geen opmerkingen:

Een reactie posten