donderdag 15 november 2012

Het spijt me zo!

Ik had aan mijzelf beloofd dat ik elke dag 1 post zou doen. Nouja, jammer genoeg is dat niet echt gebeurd. Het spijt me zo dat ik vandaag niets postte. Maar mijn moeder was ziek, ze had dan echt veel pijn aan haar buik. Dus zijn we naar de spoed geweest. Daar heeft ze ter horen gekregen dat ze een infectie of zoiets had. Ze moest daar dan blijven slapen. En geopereerd worden, ik mocht van mijn moeder niet alleen naar huis, of naar huis. Ik ben pas 12 geworden, en ze vind mij daardoor ietsje te jong. Wat ik best wel kan begrijpen. Maarja jammer genoeg, heb ik mijn belofte niet volgehouden. Maar achja, vanaf morgen zal er weer zoals altijd een post online komen. 

Ps, voor de nieuwsgierigen, met mijn moeder is het fijn gesteld! (: 
Ze mocht 2 uur geleden het ziekenhuis al uit! (: 

Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten