donderdag 1 november 2012

Visgraatvlecht

Iedereen kent het wel, vlechten. De laatste ben ik er eigenlijk een beetje mee aan het experimenteren. Want er zijn gewoon zoveel soorten. Vandaag heb ik net de visgraatvlecht geprobeerd. En het is gewoon vanaf de 1ste keer gelukt. Ik ben echt blij met het resultaat. Het is echt makkelijk & is snel gedaan. Dus ik zal het zeker en vast meer doen.

Ziezo, dit is het mooie resultaat. Ik ben er echt blij mee ! 
Deze vlecht is zeker en vast een aanrader !  

                                     
Dit is de tutorial waarmee ik het heb geleerd. 
Hopelijk lukt het ook bij jullie ! :)

Behalve de visgraatvlecht bestaan er ook een heleboel anderen. Zoals de Franse vlecht. Die vind ik persoonlijk prachtig. Maar die is echt ontzettend moeilijk. Ik zal die denk ik deze week nog eens proberen en er een post over maken.

Welke vlecht vinden jullie de mooiste? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten