donderdag 1 november 2012

Hello Automn


De blaadjes worden bruin. De dagen worden korter. Het word steeds kouder. Inderdaad, ik heb het over de herfst ! Ik houd echt zo veel de herfst. Ik vind dat gewoon echt zo gezellig om in een weide trui rond te lopen met een dikke sjaal. Dat vind ik gewoon zalig. Op weheartit.com zie ik altijd van die inspirerende plaatjes. En vandaag zal ik er vandaag met jullie delen. Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten.

















Wat vinden jullie van de herfst?



2 opmerkingen:

  1. Ik vind de herfst opzich eigenlijk best tof! Samen knus dicht bij elkaar zitten met een dekentje! Maar als je dan ergens naartoe moet dan is het niet zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes, ik vind de herfst heel leuk haha. Dat seizoen doet iets met mij denk ik en geeft me ook heel veel warmte. :)

    BeantwoordenVerwijderen