donderdag 22 november 2012

Wat wil ik?



Iedereen droomt er natuurlijk van om later een villa te hebben in Amerika, met een chique interieur, een grote tuin, een buitenzwembad, een poetsvrouw die elke week komt kuisen, 8 slaapkamers, 10 badkamers, 5 verdiepingen, een basketbalveld, een speelkamer, een sportveld, 3 auto's, etc. 



Maar STOP! 


Dit is de realiteit, dit zijn geen dromen. Natuurlijk mag je niet dromen, maar je moet er dan ook niet zoveel van verwachten. Je moet realistisch blijven. Zulke dingen zijn alleen maar voor echt beroemde mensen. Niet dat niemand hier dat ooit zal worden, maar de kans ik gewoon helaas klein dat je dit allemaal zult hebben. Je moet blij zijn met wat je hebt/krijgt. Wees blij dat je onderdak hebt, dat je naar school kan gaan, dat je je soms mag laten onderzoeken, wees daarmee gewoon blij! Zoals ik al zei, ik droom ook wel eens, maar ik blijf realistisch. Ik droom ook eerder van dingen die best wel kunnen waarkomen. 

Waar wil ik met deze post heen? 
Ik wil eigenlijk alleen bewijzen dat je ook van kleine dingen kunt genieten, en het niet alleen grote dingen moeten zijn. Dat vergeten mensen best vaak. Ook wil ik tonen waar ik van geniet, en waar ik blij van word. En waarvan ik droom. 

Wat wil ik later worden? 
Criminoloog. Ik vind het gewoon zo boeiend omdat er steeds andere moordenaars, lijken, oorzaken, etc zijn. Het is nooit hetzelfde. Dat boeit mij zoveel. Hoe vies of smerig het ook bij jullie lijkt om organen te onderzoeken, en dode lijken enzovoort, vind ik dat echt iets fantastisch! Wij hebben tenslotte dat allemaal ook, dus waarom zouden wij dat dan smerig vinden?! Het moeilijke wat misschien zal zijn voor mij is de familie van het slachtoffer zien. Dat zal ik waarschijnlijk zo moeilijk vinden, die persoon is tenslotte dood. Maar daarom vind ik ook een 'eer' om erachter te komen wat de oorzaak is en/of wie die persoon doodde. Criminoloog worden vraagt veel tijd en studie's. Na de middelbare school moet je dan naar de universiteit. Ik denk 4 à 6 jaar. Ik wil graag tsja Criminoloog worden. 

Hoe zie ik mijn leven later? 
Een leuk huisje liefst met een tuin, in een leuke stad met een gezellig gezinnetje is al meer dan voldoende voor mij. Ik heb geen villa en al die shït nodig om gelukkig te zijn. Als de mensen rondom mij gelukkig zijn dan ben ik dat ook. Ik wil graag trouwen zoals ik al eerder zei. (Klik hier) Liefst met de man van mijn leven, ik wil graag heel veel kinderen. Een stuk of 6 zou echt super zijn! Het lijkt veel, maar ik wil niet een oude vrouw met 20 katten zijn. Hoe meer mensen, hoe meer vreugde. Er hangt dan zo'n leuke sfeer thuis, en het zou gewoon super zijn! 

Dit gaan waarschijnlijk wat rare woorden zijn voor iemand van 12. 
Maar zo denk ik. Zo ben ik. Ik denk dat mensen soms echt wel respectvoller mogen zijn tegenover hun omgeving. De laatste tijd mis ik dat wel een beetje. Ik hoop dat deze soort post's leuk zijn. Ookal zijn ze niet, laat het me ook zeker weten!

Wat vond jij van deze post? 

Liefs,Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten