dinsdag 11 december 2012

Catrice review

EI-NDE-LIJK heb ik een lakje van Catrice, en niet alleen één maar twee! :D Ik ben er echt helemaal verliefd op, het is absoluut mijn favoriete nagellak merk! I'm totally in love with it, ik ging naar de Kruitvat, mijn doel was om 2 lakjes te kopen voor mijn vriendin die jarig was. Ik zag toen ik binnenkwam kortingsbakken, als je 2 lakjes nam van Catrice, kostte het 5,- ! Na lang zagen, en zeuren op mijn moeder haar kap, mocht ik er eindelijk 2 kiezen! 




Dit zijn dan mijn 2 kleine schatjes! Ik houd er zoveel van, nog nooit is nagellak zo geweldig geweest! Ik zal zeker weten al mijn lakjes vanaf nu van Catrice kopen.

Dit is nummer 350, genaamd 'Hip Queens Wear Blue Jeans'. Echt een super kleurtje, het is perfect voor in de herfst/winter, en het is echt een prachtige blauw, het is niet te donker maar ook niet te licht.

Ik kon het niet laten om hem aan te doen, op de foto lijkt het een beetje bruin. Maar in het echt in het veel donkerder. Ik vind het echt super, hij dekt goed, hij lakt goed. Een enige nadeel is dat de kwast best dik is. En voor iemand -zoals mij- met hele fijne en korte nagels is dat niet zo aangenaam. Maar voor de rest is hij super, zeker voor de prijs! De oorspronkelijke prijs is slechts 2,69,- bij de Kruitvat. 

Dit is dan het 2de lakje, nummer 905 genaamd 'Steel My Soul'. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar ik ben dat waarschijnlijk van plan deze week. Ik denk dat dit lakje ook echt prachtig super mooi is, op de foto lijkt het wat een saai kleurtje. Maar in het echt is het veel 'magischer'. Het blinkt, maar ook niet teveel. Het is ietwat lila, met hele kleine gouden glitters.

Conclusie, de Catrice lakjes zijn super! De kwaliteit is geweldig, het dekt goed, lakt goed, het deksel is handig, het potje is mooi, het zijn mooie kleuren, kortom, het is geweldig! Ik raad het iedereen aan! 

Wat vinden jullie van de Catrice lakjes?

Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten