dinsdag 25 december 2012

Chloe's blog.


Ik volg al meerdere jaren enkele blog's, en sinds enkele maanden volg Chloe haar blog genaamd Sweetbeauty, ze is best al bekend. Maar ik vind dat ze veel meer volgers en bezoekers verdiend, ik vind dat ze er heel spontaan overkomt en haar blogpost's vind ik keer op keer leuk! Daarom besloot ik vandaag om voor haar 'reclame' te maken. Ik zal jullie vandaag één van mijn favorieten post's op haar blog laten zien. 



Ze heeft keer op keer superleuke foto's, en het is steeds heel boeiend en leuk
 om naar te kijken. 


Net zoals mij doet zij ook de Weekly Challenge, en ik vind dat ze hem steeds heel leuk invult en steeds voor mooie foto's zorgt. 


Bij de meeste bloggers vind ik die inspiratiepost's best wel saai, eerlijk gezegd. Maar Chloe zorgt steeds voor gezellige en hele mooie foto's al maakt ze die niet zelf. Telkens als zij zo'n inspiratiepost maakt voel ik echt wel de gezelligheid, en ik kan er mij ook echt in vinden.

P.S. Nog een fijne Kerst toegewenst allemaal! 

Kende jullie haar blog al? 

Liefs, Laura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten