woensdag 26 december 2012

The Winterlicious Tag!


Vandaag heb ik een superleuke tag, die al wat langer dan vandaag ronddwaalt op het net. Het is namelijk de  Winterlicious tag! Deze tag staat helemaal in het teken van December en Kerst, mijn 2 favoriete 'dingen'. Dus deze tag is voor mij gemaakt! ♥

1. Favorite Winter nail polish?
Ongetwijfeld die nieuwe nagellakjes van 'Only You' die ik donderdag kocht. 

2. Favorite Winter lip product?
Ik ben dol op de HEMA lipstick. Hij ruikt zo lekker, en is zo'n goede lippenbalsem.

3. Most worn Winter clothing piece?
Dan is het ongetwijfeld mijn superwarme blauwe trui van Only! Hij is lekker zacht, maar ook super warm! 

4. Most worn Winter accesory?
Mijn zilveren ketting van 'Twice as nice'  gekregen van mijn moeder. Het is een simpele ketting met een klein hartje eraan. 
5. Favorite Winter scent/candle?
Dat is de kaars van de Primark, ruikt zo lekker naar vanille.

6. Favorite Winter beverage?
Niets is beter dan op een koude winterdag warme hete chocomelk drinken! 

7. All time favorite Christmas/Holiday movie?
Geen idee, eigenlijk. Ik kijk niet zoveel Kerstfilms. 

8. Favorite Christmas/Holiday song?
'Santa Claus Is Coming To Town' van Justin Bieber. Ik vind het een prachtig nummer! Lekker swingend maar ook heel gezellig! 
9. Favorite Holiday food/treat?
Vanalles en nog wat, maar ik ben dol op de chocolade dessert's. 

10. What is your favorite Christmas Decoration this year?
Een kerstmuts vind ik altijd heel leuk! 

11. What is at the top of your Christmas list?
Parfum, voorlopig heb ik er geen. En ik hoop echt er te krijgen! :-D 


12. What are your plans for the holidays this year?
Met Kerst ga ik voor 6 dagen mijn broer bezoeken die aan zee woont, en daar vier ik met hem, mijn moeder en mijn nichtje Kerst. Daarna keren wij terug naar huis met ons nichtje, en blijft ze hier tot het einde van de vakantie. Met oud/nieuwe gaan we naar de nicht van m'n moeder. En de rest van de vakantie zie ik wel. 

Wat vinden jullie van Kerst? 

Liefs,Laura

1 opmerking: