vrijdag 28 december 2012

Emma's blog.

Bron; weheartit.com

Onlangs 'ontdekte' ik een hele leuke blog genaamd fashion and beauty lifestyle. Ik bekeek meerdere artikelen, en ik zag dat ze echt wel een leuke blog had! Ik mailde haar hierover, en zij had het idee dat wij misschien elkaar vragen konden stellen en wij daar eerlijk op konden antwoorden. Ik zei meteen 'ja', aangezien ik dat een superidee vond! Dus vandaag zul je Emma's 5 vragen zien langskomen, en mijn 5 eerlijke antwoorden.


1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik leerde de blog van Teske kennen, en het leek me toen heel leuk om dat ook te doen. Dus ik zocht een beetje op het internet waar en hoe ik daarmee kon beginnen. En toen ik het eenmaal begon, vond ik het meteen leuk! 

2. Wat vind je het leukste aan het bloggen?
Het feit dat je mag jouw stukje op het net mag hebben, en dat je mag zeggen, mag praten waarover je wilt. Je kunt je passie's uiten, en zijn wie je wilt zijn. 

3. Hoe kom je aan inspiratie voor je blogartikelen?
 De tag's heb ik vaak van andere blog's, en de rest van mijn artikelen komen gewoon vaak vanzelf in de dag in mij op. 

4. Weten jouw vriendinnen dat je blogt? En wat vinden ze ervan?
Neen, zij weten hiervan niets. Er is één vriendin van mij die dit weet, zij vind dit heel cool en zij vind dat ik een leuke blog heb. Ze steunt mij hier gelukkig in. 

5. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt door je blog?
Veel heb ik niet echt meegemaakt met mijn blog, het leuke was dat ik deze week op één dag 200 unieke bezoekers had. Dat was echt even héél blij zijn! 

Ze schrijft -zoals haar blognaam het al verklapt- over beauty, lifestyle en fashion. Wat mijn 3 favorieten onderwerpen zijn, ze schrijft hele leuke blogartikelen, en maakt ook filmpjes die -naar mijn mening- echt héél tof zijn. Haar blog is zeker een kijkje waard! 

Kenden jullie haar blog al? 

Liefs, Laura

4 opmerkingen:

  1. Via haar blog ben ik hier terecht gekomen, leuke site heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben via Emma haar blog bij jou blog terecht gekomen en echt ik zie je blog nu voor het eerst maar i loooove je blog !
    Echt ga zo door en jou blog verdient veel meer volgers en die komen echt wel, ik volg je nu ook!


    xxxx, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aawh, dat vind ik echt super leuk om te horen! Bedankt daarvoor!
      Dat doet mij echt deugd om te horen!
      x

      Verwijderen