zaterdag 29 december 2012

Mijn voornemens.


2013 is al in zicht. Nog tweemaal slapen, en dan is het eindelijk zover. Doei 2012. Zoals elk jaar, en (bijna) ieder kind heb ik ook mijn voornemens voor 2013. Er staan wat typische tussen, maar ook wat speciale. Ik hoop ze allemaal te kunnen volhouden/waarmaken. 

1. Mijn nummer één voorneem is een manier vinden om naar het concert van Justin Bieber te gaan. Oorspronkelijk ging ik met mijn toenmalige-bff, maar we zijn geen vriendinnen meer en tsja dat dus. Ik had wel al een ticket gekocht, en die staat nog steeds in mijn kamer te pronken. Maar jammer genoeg heb ik voorlopig geen vervoer, de trein nemen is ook geen optie. Als jullie nog ideeën hebben, mogen jullie dat mij altijd zeggen!

2. Ik wil mijzelf héél graag Spaans leren, in 2011 beloofde ik dat ik mijzelf in 2012 Engels zou leren. En dat is gelukt! Yeeey, het was niet zo makkelijk, maar het ging. Ik kan echt héél vloeiend Engels, en dus als dat lukt dan zou Spaans ook moeten gaan. De reden waarom ik Frans niet kies is omdat ik naar school ga in het Frans. Dus dat ken ik al. 

3. Mijn blog uitbreiden. Ik weet dat het onmogelijk is om een super populaire blog te hebben in één jaar, maar ik wil beter worden. En meer bezoekers krijgen. Dat zou super zijn! 

4. Zoals de meesten, minder snoepen en véél gezonder eten. Ik zeg niet dat ik dik ben, en echt overgewicht heb. Maar één kilo of twéé kan altijd weg. 

Dit waren zowat mijn voornemens. 

Wat zijn jouw voornemens? 

Liefs, Laura

1 opmerking:

  1. Leuke voornemens! Ik zou mezelf eigenlijk ook wel een taal willen aanleren hihi.:)

    BeantwoordenVerwijderen