donderdag 6 december 2012

Snorrennagels

Snorren zijn de laatste tijd ook een leuke trend! Je kunt het tegenwoordig overal vinden, op t-shirts, tassen, en zelfs nagels. Dat laatste zal ik jullie vandaag stap voor stap laten zien hoe je dat doet. Enjoy!

Ik vond dit heel handig filmpje op youtube! Het ziet er zo moeilijk uit, maar eigenlijk is het best simpel! Je hebt witte nagellak en een dotting tool nodig. Dat laatste kun je in veel winkels vinden. Als je er geen vind, is een bobby pin ook goed. (Het uiteinde ervan.)



Ik denk dat ik dit zeker en vast zal uitproberen! (: 

Wat vinden jullie hiervan? 

Liefs, Laura



2 opmerkingen:

  1. Superleuk !
    Maar waar kan ik een dotting tool kopen? ;$

    X.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt het kopen in een simpele beautywinkel! Waar je je nagellak haalt, hebben ze meestal wel dotting tool's. Meesten meiden hebben wel zulke speldjes: http://onstagehair.blogspot.be/2011/12/how-to-use-bobby-pin.html
      Die heten dus bobby pin's, als je je bobby pin omdraait, en het uiteinde (van het langste stukje) gebruikt, dan geeft dat het zelfde effect! (: xoxo Laura

      Verwijderen