woensdag 5 december 2012

10 beautytips van celebs.

Celeb's zien er altijd zo mooi uit rode lopers, hoe doen die dat toch?! Je moet niet altijd ver gaan zoeken, soms maken simpele dingen zo'n groot verschil! Iedereen wilt er graag goed uitzien voor een betaalbare prijs, vandaag zal ik jullie 10 leuke beautytips laten zien van 10 verschillende celeb's. 

1. Halle Berry: "Om mijn lippen natuurlijk roze te krijgen, doe ik roze lippenstift op, ik veeg het af, en breng een gloss aan."

2. Jessica Chastain: "Een bevriende actrice vertelde me om mijn tong achter mijn tanden te steken als ik lach, om niet te 'overglimlachen'. Als je lacht zonder de tongtruc te doen, zie je soms te veel van je tandvlees."

3. Eva Mendes: "Als je liever geen make-up draagt, mix dan wat glanzende bronzer met een vochtinbrengende crème. Je zal er stralend en onopgemaakt uitzien."

4. Kate Winslet: "Investeer in een goede oogcreme, die is zeer belangrijk als je reist, stress hebt of moe bent."

5. Anna Lynne McCord: "Gebruik concealer die twee tinten lichter is dan je werkelijke huidskleur en dot het onder je ogen. Het vestigt de aandacht op je ogen en zorgt ervoor dat je er verfrist uitziet."

6. Ellen Pompeo: "Voor de smokey-eyes look breng je eerst wat vocht inbrengende crème op de ogen aan. Als je dan een potloodlijntje trekt zal dat vanzelf gemakkelijker vaagbaar zijn."

7. Isla Fisher: "Verwarm je wimperkruller voor met een haardroger. Op die manier krullen je wimpers nog beter."

8. Lucy Liu: "Met een beetje Aquaphor op je gezicht blijft je huid fris. Je ziet er wakkerder uit. Ik noem het 'Aqua voor Alles'."

9. Live Tyler: "Spray na het aanbrengen van je foundation en blush een beetje rozenwater over je gezicht en leg er voor een seconde en Kleenex doekje overheen. Het zorgt ervoor dat je gezicht vlekkeloos is en het lijkt net alsof je geen make-up draagt."

10. Joy Bryant: "Ik hou van gepolijste nagels. Met een buffervijl maak je je nagels mooi glanzend. Ze zien er netjes en chique uit zonder dat ik mijn nagels moet lakken. Dus ik win ook tijd!"

Hopelijk hadden jullie iets aan deze beautytips! Ik allesind wel! :)

Wat vonden jullie van deze beautytips? 

Liefs, Laura

1 opmerking:

  1. heey ,
    dit is een super blog een echte aanrader om iedere dag ff te bekijken : er staan leuke tips op !!
    dus zeker bekjken

    BeantwoordenVerwijderen