zaterdag 1 december 2012

Tag: I love fall

Laatst zag ik bij My passion on blog deze hele leuke tag staan. Dus ik besloot maar om hem ook te doen. Deels omdat ik van tag's houd en deels omdat ik van de herfst houd. (: 

Wat is je favoriete herfst lip product?
Zeker weten, lippenbalsems! Ik heb er toevallig 2 naast me liggen,haha. Ik ben er echt weg van, 1 daarvan heeft zo'n lekkere smaak. In de winter en in de herfst zijn mijn lippen altijd verscheurd, en gewoon niet zo verzorgd.

Wat voor nagellak draag je het liefst in de herfst?
Lichtere kleuren, ik heb nu gewone topcoat op. Wat ik het meest draag, ik draag ook veel lichtbruin. En van die lichtroze kleuren. 

Wat is in de herfst je favoriete drankje van Starbucks?
Ik moet bekennen, ik heb nog nooit gegeten of gedronken bij Starbucks. :$ 


Wat is je favoriete geurkaars voor in de winter?
Ik ben niet zo dop op geurkaarsen, maar ik denk dat ik dan toch ga voor vanille. 

Welke sjaal of welk accessoire draag je het liefst in de herfst?
Voorlopig heb ik een leuke beige sjaal waar ik weg van ben van Primark. Ik heb het niet zo op sjaals, maar die is echt magnifiek. Qua accesoires, hmmm, ik denk van die bruine dingetjes. Een klassieke beige armband of oorbellen is altijd heel leuk in de herfst! 

Wat is je favoriete Halloween film?

Ik weet niet of de films 'Saw' iets met Halloween te maken hebben, maar dat ik denk ik mijn antwoord. Ik ben dol op horror, dus heb ik heel veel favorieten. Al is dat echt 1tje die er voor mij uitspringt.

Wat voor snoepgoed eet je het liefst (tijdens Halloween)?

Dracula tanden, muahahahaha. :D 

Wat draag je tijdens Halloween?

Meestal niets, ik vier het ook niet. Nu ik wat groter ben, vier ik het nog minder. Vroeger waren er altijd Halloween feestjes op school. Maar nu is dat er niet meer. Dat vind ik echt zo jammer. In België vieren ze dat ook veel minder dan in Amerika, dat is echt zo kut.

Wat vind jij het leukst aan de herfst?

Ik vind daaraan zoveel dingen leuk, het feit dat je in dikke en grote truien kunt rondlopen. Het groen dat je overal ziet, de kleuren over het algemeen. De sfeer, ik ben niet echt een zomertype, haha. De mooie bladeren die voor mijn raam langs vliegen vind ik ook heel leuk! 

Wat vonden jullie van deze tag? 

Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten