donderdag 17 januari 2013

15 vragen tag.


582325_493399487378925_170887720_n_large

Op Lenette's blog vond ik een zeer leuke tag, dus ik besloot om hem ook maar in te vullen. Deze tag bestaat uit 15 random vragen, allemaal heel creatief en tof! Ik houd van tag's, maar dit soort tag's in het bijzonder nog véél meer! Veel leesplezier! ♥


1. Als je je naam kon veranderen, wat zou het dan worden en waarom?
Hmm, ik denk zo iets als Gabriella of iets in die genre. 'Laura', wat dus mijn naam is, vind ik maar wat saai. Er zitten drie Laura's inclusief ik, in de klas. Op een gegeven moment word ik het best beu dat overal ik naar toe ga er minstens wel twéé andere mensen zijn met dezelfde naam zoals mij. Ik wil een originelere naam, nou tsja. Het is nu eenmaal zo. 

2. Als je terug in de tijd kon en je jongere jij advies kon geven, wat zou het dan zijn en waarom?
Dat ik me niet moet laten beïnvloeden, Ik ben vorig jaar zo vaak beïnvloed geweest door verschillende mensen uit mijn omgeving. 

3. Hoe oud was je toen je voor het eerst een kauwgom bal kon blazen?
Haha, die vraag doet mij echt denken aan die goede ouwe tijden die ik had met mijn toenmalige BFF. Ik weet nog dat ik 10 jaar was, en in de auto zat met mijn BFF. Ze gaf mij een stuk kauwgom, en leerde toen mij hoe een bel te maken. Het duurde mij één week, haha. 

Tumblr_liovdre6mk1qbemqao1_400_large

4.Wat wou je worden toen je klein was?
Toen ik echt piepklein was, wou ik zoals alle kleine meiden prinses worden, haha. Later wou ik actrice worden, en sinds een twéétal jaren wil ik Criminolloog worden. 

5. Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Niets,haha. Ik ben er helaas nog nooit geweest, in mijn omgeving is er geen enkel Starbucks, en daar baal ik best van. 

6. Waarover heb je ooit heel erg hard gelachen?
Ik lach echt bij het minste, dus zowat elke dag. Maar ik heb ooit zo hard gelachen dat ik blauw en paars werd, en dan alle kleuren van de regenboog. Ik was op school, het gebeurde twéé jaar geleden en wij waren zo over God aan het praten tijdens de Godsdienstles. En de leerkracht was even weg, en wij zaten over teennagels te praten. :-P Heel bizar, i know. 

Tumblr_mgme49o6ke1s0lcwjo1_500_large

7. Als je een muziek instrument mocht bespelen, welke zou dat dan zijn en waarom?
Ik denk de piano, ik vind het een prachtig instrument waar je veel mee kan. 

8. Wat is het favoriete ding dat je doet als je gestrest bent?
Op mijn bed liggen, en gewoon aan niets denken tot dat ik in slaap val, lol. 


9. Favoriete film?
Ik denk zoals elk dromerig meisje, Titanic. 

10. Wat is een snack waar je niet zonder kan?
Chocolade, man mijn liefde daarvoor is véél te groot! 

11. Wat is je favoriete dessert?
Chocolade mousse! :-D 


12. Favoriete pizza?
Pizza Hawaï, jummieeee!  

13. Wat zou je liever willen, super krachten om mensen gedachten te lezen of superkrachten om onzichtbaar te worden?
Dat eerste, ik wil heel graag weten hoe mensen mij zien. Dat vraag ik mij al zo lang af, en weten hoe ik in iemand's ogen ben zou letterlijk super zijn! 

14. Wat heb je gedaan voor je laatste verjaardag?
Ik ben jarig in mei, en echt veel heb ik niet gedaan. Mijn verjaardag was een vrijdag, en de dag erna nodigde ik mijn 2 beste vriendinnen voor een sleepover die echt zo leuk was! Wij hebben eerst een beetje gekletst, en cadeautjes open gedaan. En daarna aten wij overheerlijke frietjes, met een chocoladetaart! Daarna maakten we wat foto's etc, en bekeken we een film, namelijk Step Up. (De eerste.) Ook deden wij maskertjes op, en daarna was het al iets van drie uur 's nachts, dus besloten wij om eindelijk te gaan slapen, lol. De volgende ochtend aten wij een groot ontbijt, en dat was het zowat. 


15. Als je een wens had voor jezelf, wat zou het dan zijn?
Justin Bieber ontmoeten. 

Wat vonden jullie van deze tag? 

Liefs, Laura

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen ! Ik zou mij naam ook wel willen veranderen haha !
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag om te lezen! Haha ik kon ook heel lang geen bel blazen van mijn kauwgum! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen