donderdag 31 januari 2013

I'm back!

406073_451824561539489_1693233262_n_large

Na een pauze van méér dan een week te hebben ingelast, ben ik eindelijk weer terug! En ik beloof jullie dat ik er weer met volle moed tegen aan ga. Het spijt me voor de blog pauze die ik nam, maar ik had het nodig. En het deed echt deugd om gewoon even geen druk te maken over mijn blog. Maar ik ben er weer zoals jullie zien! Ik heb mijn blog echt gemist, en het schrijven van de blogpost's ook! Ik ben zo blij dat ik weer kan schrijven vanuit mijn kamer, op mijn bed. Heerlijk is dat! Niets is rustgevender dan dit. Vanaf morgen zullen jullie zoals altijd al is geweest, elke dag een blogpost te zien krijgen op mijn blog. Morgen komt de Weekly Challenge online, die normaal maandag moest online staan. Hopelijk kunnen jullie het mij vergeven! ♥

Véél liefs, 


Laura! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten