dinsdag 8 januari 2013

Week 11 - 10 favorite actors

Normaal gezien moest er gisteren al de Weekly Challenge online komen te staan, maar ik besloot om die voor één keer naar vandaag te verplaatsen wegens gebrek aan tijd. En  normaal gezien zou er gisteren week 9, mijn 10 favoriete tv - koppels moest gepost hebben. Maar ik vond geen tv - koppels. Dus besloot ik maar om naar de volgende week te gaan, en daar moest ik normaal mijn 10 favoriete boeken laten zien, maar om eerlijk te zijn lees ik nooit boeken. Dus kon ik die Weekly Challenge ook maar skippen, en bij die volgende laat ik jullie mijn 10 favoriete acteurs zien! Ik hoop dat jullie mij het kunnen vergeven dat ik die twéé weken heb geskipt
1. Robert Pattinson


2. Beau Mirchoff

3. Paul Wesley

4. Taylor Lautner

5. Ian Somerhalder

6. Johnny Depp

7. Leonardo Di Caprio 

8. Brett Davern

9. Tom Cruise

10. Mark Wahlberg

Wat is jullie favoriete acteur?

Liefs, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten