maandag 7 januari 2013

Get to know me tag.


Vandaag voor je de 'Get to know me tag'. Wat dus betekent dat het een best persoonlijke tag zal worden, en daar houd ik van! Hopelijk jullie ook, en veel succes morgen met jullie eerste schooldag na de Kerstvakantie! 
Ben je naar iemand vernoemd?
Neen, niet dat ik weet. 

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik denk vorige week, maar het waren wel tranen van geluk! Ik was op vakantie bij mijn broer, ik woon namelijk 2 uur van mijn geboortestad. Waar mijn broer woont, en al mijn vrienden en vriendinnen. Hun terug zien was het beste wat mij kon overkomen. 

Heb je kinderen?
Good Lord, no. Haha, ik ben pas 12 jaar. Ik denk dat ik pas rond mijn 27ste kinderen wil. Maar op mijn 12de al kinderen hebben zou een beetje absurd zijn. 

Als je een ander persoon was, zou je dan vrienden zijn met jezelf?
Ik weet het niet, ik vraag mij af wat mijn vriendinnen van mijn denken en hoe ze mij zien. Ik zou denk ik graag vrienden zijn met mijzelf, maar puur om te zien hoe ik eigenlijk ben. Want ik vind dat ik soms wat irritant kan zijn. 

Ben je vaak sarcastisch?
Mwah, af en toe wel eens, ja. Maar vaak zou ik het niet noemen. 


Wil je ooit bungee-jumpen?
JA! Ik ben totaal niet bang voor de hoogte, en ik ben -al zeg ik het zelf- geen bangerik. Ik wil zoveel mogelijk dingen kunnen doen vooraleer ik sterf. Dit klinkt wat cliché, maar het is nu eenmaal zo. Ik zou héél graag die adrenaline door mijn lijf willen voelen.

Wat voor kleur ogen heb je?
Ik heb bruin/groene ogen. Het is eerder groen, met een bruine schijn erin.

Favoriete geur? 
Dat is absoluut mijn nieuwste die ik gekregen heb voor Kerst van de Zara.

Zomer of winter? 
Hmmm, ik weet het niet zo goed. Ik denk zomer, omdat ik het haat om steeds verkouden en ziek te zijn in de winter. En in de zomer is er ook altijd de zomervakantie, die echt onwijs super is! 

Computer of televisie? 
Computer, defintly! De televisie bekijk ik niet zo veel, ik kijk alleen een beetje mijn favoriete serie's zoals Awkward en CSI. Maar voor de rest zet ik de tv bijna nooit aan, ik werk heel veel aan mijn blog. En ook bekijk ik veel andere blog's, en filmpjes op YouTube. 

Noem het meest verre land waar jij ooit ben geweest?
Turkije, en dat was in 2010. Dus ik herinner mij daar bijna alles nog van.


Favoriete film(s)?
Mijn all time favorite is Titanic, wat voor zich spreekt. Ook Twilight vind ik prachtig, er is spanning maar ook romantiek. En die combinatie vind ik super! 

Wat wilde je vroeger worden? 
Toen ik 5 was, wou ik prinses worden. Maar natuurlijk gaat dat niet, haha. Later wou ik actrice worden, en sinds een jaartje of 2 wil ik Criminoloog worden. Wat ik precies wil doen in Criminologie weet ik niet, maar ik weet wel dat ik iets met doden wil doen in Criminologie. 

Hopelijk vonden jullie net als mij, deze tag leuk om te lezen! 

P.S. IK HAD GEEN TIJD VOOR DE WEEKLY CHALLENGE WEGENS SCHOOL, HET SPIJT ME! MORGEN KOMT ER EEN WEEKLY CHALLENGE ONLINE VOOR DIE ENE KEER! 

Wat vonden jullie van deze tag? 

Liefs, Laura




Geen opmerkingen:

Een reactie posten