donderdag 13 december 2012

Catrice review 'Steel My Soul'

Ik vertelde jullie al eergisteren (klik hier) dat ik mijn twee eerste nagelakjes van Catrice kocht! Toen had ik er maar één uitgeprobeerd. Vandaag toon ik jullie de andere genaamd 'Steel My Soul'



Het nagellakje 'Steel My Soul' heeft het nummer 905. Op de foto kom het ietsje anders over, in de werkelijkheid is het wat meer aan de paarse kant.  

Het is een heel mooi neutrale kleur, het is ietwat lila achtig. Maar met een sneufje bruin. Het bevat ook piepkleine gouden glitters. Het is zeker en vast een aanrader voor de komende feestdagen. Het dekt zeer goed, beter de andere Catrice nagellak die ik kocht. Ik heb op deze foto's maar 1 laagje aan omdat ik dat genoeg vond terwijl ik voor de andere nagellak 2 laagjes aanhad. Ik ben er zeer tevreden mee, het is mooi egaal, en het blijft goed zitten. De kleur is perfect, het is geen zwart maar ook geen wit, het is eerder grijs bij wijze van spreken. Het heeft de perfecte donkerheid. Op de foto lijkt het veel lichter dan het in werkelijkheid is.


Wat vinden jullie ervan? 

Liefs,Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten