vrijdag 21 december 2012

Only You Review: 484 Sparkling

Zoals ik jullie al gisteren vertelde, ik had drie nagellakjes gekocht van het merk 'Only You' bij de Ici Paris XL. Het was in de aanbieding voor maar 9,95,- voor drie nagellakjes, dat kon ik niet laten liggen! Vandaag laat ik jullie ene review zien van één van de nagellakjes die ik kocht. 




484 Sparkiling is een goudachtige kleur. Met één laagje dekt hij (naar mijn mening) goed genoeg. Het is de perfecte kleur voor de Kerstdagen die eraan komen, het is niet al te opvallend, maar het is ook geen 'onzichtbare' kleur. Je merkt dat hij er aanwezig is, maar echt opvallen doet hij niet. Het lakt goed in één keer, een tweede laagje mag maar is niet nodig, wat heel fijn is! Het heeft kleine miniscule gouden glitters, wat het compleet maakt. Deze kleur maakt je Kerstoutfit helemaal af. Ik ben heel tevreden met dit lakje, ik kan er alleen goede dingen over zeggen. 



Wat ook een groot pluspunt is, is dat deze kwast even dik is als Catrice. Dus het lakt fijner, en sneller in één keer. Ik vind dit een zeer goede kwast! 

Conclusie, Only You is een heel fijn merk. Het laat geen strepen achter, en het lakt fijn. De prijs is ietwat hoog namelijk 4,95,- voor één lakje. Catrice is best goedkoper, voor 2,69,- heb er één. Niettemin, dit vind ik zeer goede nagellak, maar ik vind het best duur. Het is naar mijn mening evengoed als Catrice, maar is ietsje duurder. 

P.S. van de twéé andere nagellakjes kunnen jullie ook nog een review verwachten! ;-)

Hebben jullie al een 'Only You'-nagellakje? 

Liefs,Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten