zaterdag 22 december 2012

TAG: Donna's ABC

Ik was een beetje aan het rondneuzen op de blog van Lina & Sanne en toen zag ik deze geweldige post! Het is een tag, drie keer raden wat voor post het vandaag is?! Inderdaad, een tag! Ik twijfelde even of ik deze echt zou moeten doen aangezien ik er al zoveel heb gedaan, maar ik vond deze té leuk! Hopelijk jullie ook!



Age: 12 jaar. 
Best Friend: Ik denk niet dat ik die echt heb, dit klinkt raar aangezien de meesten wel een beste vriendin hebben. Maar ik heb die niet, en ik heb wel onwijs veel vriendinnen maar de meesten mag ik niet, en tsja het is nou eenmaal zo. Ik heb wel een beste vriend, een jongen dus. Ik voel mij veel meer comfortabeler bij een jongen, en ik kan mij soms doodlachen met ze. 
Chore you hate: Kuisen, blaah. 
Dreamhouse: Zoals de meesten, een grote villa met een luxe zwembad, jacuzzi en acht badkamers, ect. 
Essential start of your day: Gsm checken, ofcourse! 
Favorite color: Hemels/donkerblauw en bordeaux rood.
Gold or silver: Zilver, ik vind het persoonlijk veel mooier.
Height: Voor mijn leefdtijd ben ik best groot, ik ben namelijk 1,65 cm. 
Instruments I play: Jammer genoeg geen enkele, ik hoop ooit wel gitaarlessen kunnen te nemen. En het ook echt kunnen, natuurlijk! 
Job Title (most recent): Ik ben pas twaalf, dus echt werken kan ik nog niet. 
Kids: Dat wil ik later heel graag! Liefst een stuk of 6, dit klinkt veel, maar ik vind het behoorlijk nog meevallen. Ik wil heel graag een grote familie. Je weet wat ze zeggen 'Hoe meer mensen, hoe meer vreugde'! 
Life is incomplete without: Liefde. Het is belangrijk, en als je dat niet hebt, dan tsja je leeft dan gewoon niet.
Music that you always listen to: Michael Jackson, hij is misschien dood, maar zijn nummers blijven altijd klassiekers! 
Nickname: 'Lola', 'Lolo' noemen de meesten mij. Mijn 3-jarig nichtje noemt mij altijd 'Lola', en mijn vrienden noemen mij dan eerder 'Lolo'.
Overnight hospital stays: Ik ben vorig jaar 5 dagen en 4 nachten in het ziekenhuis moeten liggen wegens een erge longonsteking. Nu gaat het al veel beter, maar op dat moment was het héél erg. Het begon eerst met een verkoudheid (wat ik dus dacht dat het was), maar het bleek al snel erger te zijn dan dat. Ik was één maand lang ziek, ik ben misschien maar 5 dagen van die hele maand naar school geweest. En dat net voor de examens, maar gelukkig viel alles nog mee! 
Phobias or fears: Ik ben als de dood voor motor's, NOOIT krijg je mij op een scooter of een motor. Ik krijg er altijd de rillingen van. 
Quote from a movie: Heb ik niet, maar ik heb wel een quote die mij steeds bijblijft namelijk; 'Je zult nooit de zon zien, als je steeds omlaag blijft kijken.' 
Reason to smile: De kleine dingen in het leven, als je eens lekker gaat shoppen met vriendinnen, naar school fietsen op een warme dag, kortom die kleine maar hele speciale dingen! 
Siblings: Technisch gezien heb ik zowel als broers en zussen geen enkele, maar ik heb wel twéé halfbroers. 
Time you wake up: Doordeweeks word ik wakker om 7u30, en 's weekends rond 12u 's middag's.
Underwear: ?
Very important date this year: 10 april 2013, dan ga ik Justin Bieber namelijk live in concert zien. ♥
Worst habit: Ik denk, op mijn wangen (vanbinnen) bijten totdat het bloed. 
X-ray’s you’ve had done: Eh, veel! Te veel zelfs, ribfoto's, longfoto's, ect.
Yummy food you make:
Zoo animal: Olifanten, ik vind dat echt schattige en leuke dieren. 

1 opmerking: