woensdag 19 december 2012

TAG: This or that?


Ik zag weer een leuke tag rondneuzen op het internet, jullie kennen mij mij; tag's en ik zijn beste vrienden! Vandaar dat er vandaag alweer een tag online staat. Ik krijg steeds 2 dingen en het is de bedoeling dat ik daar uit kies. Deze tag heeft 'This or that?' wat best begrijpelijk is. Hopelijk vinden jullie deze tag even leuk als mij! 



Spijkerbroek of joggingbroek?
Spijkerbroeken vind ik veel chiquer, en veel mooier, maar een joggingbroek vind ik comfortabeler om te dragen tijdens een luie zondag. Maar mijn voorkeur gaat dan toch naar een spijkerbroek, het liefst ook een skinny! 

Jurkjes of rokken?
Ik ben niet dol op die twee, omdat ik mij er altijd voor schaam. Maar als ik echt moest kiezen dan zou ik voor jurkjes gaan. 

Streepjes of ruitjes?
Ik weet niet waarom, maar ik heb echt iets met ruitjes. Vooral op hemdjes vind ik dat amazing! Mijn keuze is meteen gemaakt, ruitjes! 


Sjaals of hoedjes?
Sjaals, absoluut! Ik vind hoedjes zo uuurghh. En het is zo lastig, en ik erger me zo aan. Terwijl sjaal's lekker warm kunnen zijn, en ze geven die finifshing touch aan je outfit. 

Oorknopjes of oorhangers?
Oorknopjes, oorhangers vind ik zo hangend. Het wiebelt steeds aan mijn gezicht als ik beweeg, ik vind het niet prettig.

Kettingen of armbanden?
Kettingen, armbanden vind ik niet zo héél leuk. Maar ik draag er wel, toch houd ik véél meer van kettingen.

Met nailart of zonder nailart?
Met nailart heb ik nooit geduld, het werkt op m'n zenuwen, en het gaat er toch weer af na 2 dagen. Maar het is wel leuk voor iemand anders.

Chocolade of vanille?
Zeker weten, chocolade! CHOCOLATE IS THE BEST! ♥
Mijn liefde voor chocolade is te groot! ♥

Haar
Knot of paardenstaart?
Dat hangt een beetje van persoon tot persoon af, maar mijn voorkeur gaat naar knotten. Het hangt ergens weg uit je gezocht, maar is toch heel stijlvol en leuk.

Lang of kort?
Lang, al is het niet altijd even mooi bij iedereen. Maar je kunt er zoveel mee doen, en het is wel heel mooi op één voorwaarde, dat het goed verzorgt word uiteraard! Anders vind ik dat maar vies en walgelijk, dus hierbij ga ik voor lang! 

Licht of donker?Ik heb lichtblond haar, maar ik vind het afschuwelijk. Het oogt goedkoop, en meteen als ik wat lippenstift opheb lijk ik een -tuuut-, dat stoort mij echt zo! En dat is niet door mijzelf, maar door mijn haar. Dus daarom ga ik voor donker. Het oogt ook wat sexyer. 

Los of vast?
Hmm, moeilijke vraag. Maar vast in een paardenstaart vind ik maar niets, maar een visgraat vlecht daarin tegen, vind ik véél mooier! Maar ik denk dat ik dan toch voor los ga.

Ziezo, dit was 'm weer! Neem gerust deze tag over als jullie willen! ;) 

Wat vonden jullie van deze tag? 

Liefs,Laura




Geen opmerkingen:

Een reactie posten