woensdag 2 januari 2013

Kerst haul


Hier is hij dan eindelijk, sorry dat dit zo lang duurde voordat het online was. Maar ik kreeg nog iets met Nieuwjaar, en dus wilde ik nog even wachten voordat ik alles toonde. Ik ben echt heel blij met alle spullen die ik kreeg! Dit jaar heb ik tot mijn verbazing vet veel gekregen.


Als eerste kreeg ik van mijn moeder deze hele mooie ring. Het is een simpele witte ring, met drie bloemetjes erop staan in het blauw. Met in het midden van elke bloem een blauwe (fake) diamant. I love this ring! 


Ook van mijn moeder, kreeg ik deze brillenketting. Ik ben er helemaal weg van! Het bevat kleine (fake) diamantjes, vanboven zijn het grote en vanonder zijn het iets kleinere. 




Deze zeer lekkere parfum van de Zara, kreeg ik ook van mijn moeder! Het parfum ruikt heel zoetig, en heel fruitig. Het heeft de naam 'Cherry' gekregen. Man, dit is zo'n lekker parfum! Het ruikt naar rode vruchten. 

Topnoten: kersen en pruim. 
Middennoten: mandarijn en peer. 
Basisnoten: vanille en sandelhout



Van mijn oma kreeg ik deze megacoole Allstar's. Ik wou al lang blauwe Allstar's, maar nu heb ik ze eindelijk! Ik had al bordeaux Allstar's, maar op mijn verlanglijstje stond blauwe! Ik ben er zo blij mee! 


En dan het beste voor het laatste, mijn iPod touch! :-D
Dit is echt mijn schatje. Ik heb de helft zelf betaald, en de andere helft hebben mijn broer en mama betaald. Wat houd ik hier toch zoveel van! 

Wat hebben jullie gekregen? 

Liefs, Laura





3 opmerkingen:

  1. Hele leuke dingen, vooral die iPod! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou ook echt graag een Ipod Touch, maar heb dan besloten om toch maar andere dingen te vragen :) Leuk dat jij er wel een hebt!

    BeantwoordenVerwijderen